mgr Anna Bardel
- fizjoterapeuta
- oligofrenopedagog
- terapeuta integracji sensorycznej I 0 i II 0
- terapeuta neurorozwojowy NDT – Bobath i NDT Bobath Baby
- nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- terapeuta ręki
- specjalista wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka (pedagogika lecznicza M. Montessori)
- terapeuta trójpłaszczyznowej manualnej terapii wad stóp
- trener umiejętności społecznych
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs I i II stopnia z zakresu integracji sensorycznej:
- „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
- „Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej”
- Kurs podstawowy i rozszerzony Kinesiotaping
- Kurs „Terapia ręki u dzieci z problemami neurologicznymi” dla terapeutów NDT-Bobath
- Międzynarodowe Studium Podyplomowe w zakresie pedagogiki Montessori oraz pedagogiki leczniczej Montessori
- Szkolenie „Terapia ręki w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym”
- Szkolenie „Terapia tkanek miękkich w pediatrii”
- Kurs „Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci
na podstawach neurofizjologicznych – metoda Zukunft – Huber” - Kurs „ Skoliozy – diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne”
- Kurs „Specjalistyczne techniki korekcyjno – kompensacyjne w leczeniu i profilaktyce wad postawy ciała”
- Kurs podstawowy i rozwijający Thera – Band Academy: „Terapia z dziećmi, korekcja wad postawy”
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- Cykl szkoleń Centrum Metody Krakowskiej („Rozwój i stymulacja rozwoju dziecka w pierwszym roku życia”, „Terapia Neurobiologiczna”, „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – niesłyszących, autystycznych, z afazją”, „Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych”, „Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych”, „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania” )
- „Praca z dziećmi z wadą słuchu”
- „Ewaluacja zaburzeń rozwojowych (przyczyny kliniczne i strategie terapeutyczne)”
- Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” – Fundacja Pomoc Autyzm
- Szkolenie „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna” – Fundacja Pomoc Autyzm
- Szkolenie „Ortopodologia – stopa i staw skokowy – anatomia i biomechanika”
- Szkolenie „Ocena funkcjonalna i prowadzenie dokumentacji medycznej dla pacjentów w wieku rozwojowym (0 -7 lat)
- Szkolenie „Logopedia w krainie zabawy”
- Szkolenie „Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej”
- Szkolenie z zakresu Programu Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się”
mgr Mariola Bogacka-Brodzińska
- fizjoterapeuta
- oligofrenopedagog
- terapeuta integracji sensorycznej
- terapeuta neurotaktylny MNRI
- terapeuta neurostrukturalny MNRI
- terapeuta integracji odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
- terapeuta integracji bilateralnej
- terapeuta ręki
- nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Szkolenia dodatkowe:
- Integracja odruchów wzrokowo – słuchowych MNRI
- Archetypy rozwoju ruchowego MNRI
- Repatterning odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.
- Zarządzanie emocjami
- Zintegrowane techniki diagnostyczno – terapeutyczne w rehabilitacji dzieci
- MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji (poziom I)
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Wspieranie twórczej aktywności dziecka w aspekcie zabaw
muzyczno – ruchowych, werbalnych i plastycznych - Metoda VIT w pracy z dzieckiem nadpobudliwym
- Dziecko z zespołem ADHD – diagnoza, terapia
- Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję T. Gordona
- Metody terapii ruchowej
- Stymulacja rozwoju percepcyjno – motorycznego
- Kinesiotaping
- Diagnoza funkcjonalna Profil Psychoedukacyjny PEP-R
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Kurs kwalifikacyjny „Zarządzanie w oświacie”
mgr Magdalena Cisoń
- pedagog specjalny
- logopeda
- terapeuta ręki
- trener Treningu Umiejętności Społecznych
- terapeuta wybiórczości pokarmowej
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną
Szkolenia dodatkowe:
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupową dzieci że spektrum autyzmu
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu
- Picture Exchange Communication System – PECS
- Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”
- Szkolenie „Program świadomości ciała, kontekst i komunikacja -wprowadzenie metody Knillów”
- Szkolenie „Wspieranie rozwoju dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego”
- Warsztaty taneczno – muzyczne „Wiosenne dźwięki” z wykorzystaniem metody B.Strauss
- Szkolenie „Ruch, rytm, radość” – zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki
- Szkolenie „Diagnostyka zaburzeń rozwoju psychofizycznego dzieci. Profilaktyka i terapia”\
- Szkolenie „Profilaktyka uzależnień w kształceniu zintegrowanym”
- Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dziecka przez sztukę”
- Szkolenie „Jak pomóc dziecku osiągnąć sukces w szkole”
mgr Elżbieta Garbowska – Kuboń
- pedagog rewalidacyjny
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- terapeuta integracji sensorycznej
- terapeuta ręki
- terapeuta AAC
- trener Treningu Umiejętności Społecznych
- nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs I, II i III stopnia integracji sensorycznej:
– „Neurobiologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
– „Diagnoza i terapia integracji sensorycznej”
– „Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.”
– „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym”
– „Terapia ręki” - Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi” (terapia behawioralna)
- Szkolenie „Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z głęboką wieloraką niepełnosprawnością”
- Cykl szkoleń – Metoda Krakowska
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System – PECS”
- Szkolenie PECS „Nauczanie 9 krytycznych umiejętności
porozumiewania się ” - Szkolenie „MAKATON – program rozwoju komunikacji”
- Kurs „Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej
szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji.
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u osób ze złożonymi
potrzebami komunikacji – Blok I, II, III”. - Kurs „Niewerbalne metody terapii dzieci z obniżoną
sprawnością intelektualną” - Szkolenia z zakresu komunikacji wspomagającej i
alternatywnej („Strategie wizualne w AAC”, „Czytanie
uczestniczące”, „Książka do porozumiewania się – pomoc
osobista”, „ Modelowanie w AAC”, „Nie mówi, a czyta i pisze.
Wczesna nauka czytania i pisania. AAC”, „Wyższe technologie
w AAC”, „Wyższe technologie w AAC”) - Szkolenie „Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa”
- Szkolenia w zakresie diagnozy i terapii dzieci autystycznych
- Cykl szkoleń – metoda Numicon.
- Szkolenie „Obsługa i wykorzystanie programu Boardmaker oraz programu Speaking Dynamically Pro”
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia dziecka”
mgr Agnieszka Gryksa-Lewandowska
- oligofrenopedagog
- surdopedagog
- logopeda
- neurologopeda
Szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Integracja odruchów twarzy” wg metody dr Swietłany
Masgutowej - Szkolenie „MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji”
- Warsztaty metodyczne języka migowego – 1 stopień
- Warsztaty neurologopedyczne:
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji
oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem
mowy - Wczesne zaburzenia funkcji oralnych/ pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego)
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP– R. Diagnoza funkcjonowania dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem Część I i II”
- Kurs bazowy (3- modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
- Kurs „Terapia ręki I i II stopnia”
- Szkolenie „Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii, kinesiotaping w logopedii”
- Szkolenie „Skuteczne metody pracy w seplenieniu bocznym”
- Szkolenie „Diagnoza i terapia dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia”
- Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty jąkania”
- Szkolenie „SMURF – strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów”
mgr Anna Koś
- psycholog
- arteterapeuta
- socjoterapeuta
Szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Metody i strategie terapeutyczne w mutyźmie wybiórczym”
- Szkolenie „Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny, postępowanie, terapia”
- Szkolenie „Rozwój emocjonalny dzieci”
- Szkolenie „Wysoko wrażliwe dziecko”
mgr Ewa Łos
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
- oligofrenopedagog
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- specjalista edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu
- terapeuta ręki
- trener sensoplastyki
Szkolenia dodatkowe:
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
mgr Barbara Michałowska
- fizjoterapeuta
- oligofrenopedagog
- terapeuta integracji sensorycznej Ayres SIAT®
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs PNF podstawowy
- Kurs „Medical Taping Concept”
- Szkolenie „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia”
- Szkolenie „The Test of Infant Motor Performance From Research of Practice”
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP – R. Diagnoza Funkcjonalna Dziecka z Zaburzeniami Rozwoju”
- Szkolenie „Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych – MNRI®”
- Kurs „Anatomy Trains Structures and Function”
mgr Katarzyna Pytel
- nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- tyflopedagog
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- specjalista edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- terapeuta ręki
- trener Treningu Umiejętności Społecznych
- trener sensoplastyki
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Wstęp do Sensoplastyki”
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
- Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
- Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjnyn PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
mgr Anna Romanowicz
- psycholog
- surdopedagog
- terapeuta EEG Biofeedback
- terapeuta integracji sensorycznej
- specjalista edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu
Szkolenia dodatkowe:
- Studia podyplomowe „Integracja Sensoryczna”
- Studia podyplomowe „Edukacja i wspomaganie dziecka z autyzmem i Zespołem Aspergera”
- Język Migowy – I stopień
- Kurs e-learningowy „Edukacja psychodietetyczna w szkole i przedszkolu”
- Kurs e-learningowy „Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole i placówce oświatowej”
- Kurs e-learningowy „Przeciwdziałanie wyuczonej bezradności u dzieci i młodzieży”
- Szkolenie „Wykorzystywanie seksualne dzieci – wstępna diagnoza oraz interwencja prawna i psychologiczna na rzecz dziecka wykorzystywanego seksualnie i jego rodziny”
mgr Dorota Ryba
- pedagog
- oligofrenopedagog
- neurologopeda
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- trener Treningu Umiejętności Społecznych
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia dziecka”
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
- Kurs pedagogiki Marii Montessori
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Trening słuchowy i jego skuteczność w terapii dzieci z autyzmem i nie tylko”
- Szkolenie „Usprawnianie myślenia osób z niepełnosprawnością intelektualną”
- Warsztaty szkoleniowe „Terapia osób autystycznych”
- Szkolenie dotyczące zagadnień jąkania „Słyszę”
- Warsztaty „Wczesna interwencja logopedyczna”
- Kurs „Niewerbalne metody terapii dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną”
- Szkolenie „Komunikacja wspomagająca kluczem do edukacji dzieci niemówiących”
- Warsztaty „Dzieci z zespołem ADHD”
- Szkolenie „Zastosowanie Wideotreningu Komunikacji w pracy z dziećmi z niedokształceniem mowy o typie afazji”
- Szkolenie w zakresie prowadzenia badań przesiewowych słuchu, wzroku i mowy za pomocą programów multimedialnych „Słyszę”, „Widzę”, „Mówię”.
- Szkolenie „Jak pracować z dzieckiem z głęboką, wieloraką niepełnosprawnością”
- Szkolenie „MAKATON – program rozwoju komunikacji (poziom I)
- Kurs „Integracja odruchów Twarzy” według metody Swietłany Masgutowej
- Warsztaty neurologopedyczne
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy
- Wczesne zaburzenia funkcji oralnych/ pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego)
- Warsztaty „Radzenie sobie z agresywnymi i autoagresywnymi zachowaniami pacjentów”
- Warsztaty „Elastyczny, terapeutyczny TAPING w przypadku nadmiernego ślinienia. Taśma S: nowe narzędzie służące do kontroli motoryki sfery oralnej”
- Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP – R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami w rozwoju”
- Szkolenie „Przepisy dotyczące wczesnej interwencji
mgr Grzegorz Sobczak
- fizjoterapeuta
- terapeuta neurorozwojowy NDT-Bobath Basic
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs I stopnia z zakresu integracji sensorycznej: „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
- Szkolenie „Diagnoza i terapia neurorozwojowa niemowląt i dzieci z zaburzeniami neurologicznymi”
- Szkolenie „Specyfika usprawniania dzieci z różnymi formami hipotonii posturalnej, ze szczególnym uwzględnieniem niespastycznych postaci mózgowego porażenia oraz zespołu Downa”
- Szkolenie „Trójpłaszczyznowa korekcja skolioz metodą Lehnert Schroth”
- Szkolenie „Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne”
- Szkolenie „Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu barkowego”
- Kurs „Kinesiotaping” (KT1, KT2)
- Kurs poświęcony dzieciom ze skoliozą oraz wadami postawy
mgr Beata Ścieńska
- pedagog specjalny
- nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- terapeuta ręki
- trener treningu umiejętności społecznych
- terapeuta behawioralny
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs podstawowy I stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne- Metoda Ruchu Rozwijającego.
- Kurs doskonalący METODA DOBREGO STARTU – część praktyczna
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenie „Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym”
- Szkolenie „Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dziecka w wieku przedszkolnym”
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
- Szkolenie „Wiosenno – letnie spotkanie z muzyką”
- Szkolenie „Propozycje zabaw ruchowych i integracyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej inspirowane pedagogiką zabawy”
- Warsztaty „Ruch, rytm, radość- zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki”
- Szkolenie „Logorytmika- ruch słuch słowo”
mgr Edyta Zaręba
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną
- oligofrenopedagog
- terapeuta ręki
- specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
- terapeuta behawioralny
- trener treningu umiejętności społecznych (TUS)
- trener sensoplastyki
Szkolenia dodatkowe:
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
- Szkolenia „Metoda Porannego Kręgu – polisensoryczna forma stymulacji dziecka młodszego i wczesnoszkolnego wg pór roku I 0 i II 0
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
- Szkolenie „Program Kontakt i Komunikacja – Metoda Knillów I i II część
- Kurs „;Metoda Dobrego Startu” (sesja praktyczna)