Terapeuci wczesnego wspomagania rozwoju ​

Fizjoterpeutka Anna Bardel w gabinecie z dzieckiem.
  • fizjoterapeuta
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta integracji sensorycznej I 0 i II 0
  • terapeuta neurorozwojowy NDT – Bobath i NDT Bobath Baby
  • nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • terapeuta ręki
  • specjalista wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka (pedagogika lecznicza M. Montessori)
  • terapeuta trójpłaszczyznowej manualnej terapii wad stóp
  • trener umiejętności społecznych

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs I i II stopnia z zakresu integracji sensorycznej:
  • „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
  • „Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej”
  • Kurs podstawowy i rozszerzony Kinesiotaping
  • Kurs „Terapia ręki u dzieci z problemami neurologicznymi” dla terapeutów NDT-Bobath
  • Międzynarodowe Studium Podyplomowe w zakresie pedagogiki Montessori oraz pedagogiki leczniczej Montessori
  • Szkolenie „Terapia ręki w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym”
  • Szkolenie „Terapia tkanek miękkich w pediatrii”
  • Kurs „Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci
    na podstawach neurofizjologicznych – metoda Zukunft – Huber”
  • Kurs „ Skoliozy – diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne”
  • Kurs „Specjalistyczne techniki korekcyjno – kompensacyjne w leczeniu i profilaktyce wad postawy ciała”
  • Kurs podstawowy i rozwijający Thera – Band Academy: „Terapia z dziećmi, korekcja wad postawy”
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
  • Cykl szkoleń Centrum Metody Krakowskiej („Rozwój i stymulacja rozwoju dziecka w pierwszym roku życia”, „Terapia Neurobiologiczna”, „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – niesłyszących, autystycznych, z afazją”, „Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych”, „Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych”, „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania” )
  • „Praca z dziećmi z wadą słuchu”
  • „Ewaluacja zaburzeń rozwojowych (przyczyny kliniczne i strategie terapeutyczne)”
  • Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” – Fundacja Pomoc Autyzm
  • Szkolenie „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna” – Fundacja Pomoc Autyzm
  • Szkolenie „Ortopodologia – stopa i staw skokowy – anatomia i biomechanika”
  • Szkolenie „Ocena funkcjonalna i prowadzenie dokumentacji medycznej dla pacjentów w wieku rozwojowym (0 -7 lat)
  • Szkolenie „Logopedia w krainie zabawy”
  • Szkolenie „Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej”
  • Szkolenie z zakresu Programu Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się”
  • fizjoterapeuta
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • terapeuta neurotaktylny MNRI
  • terapeuta neurostrukturalny MNRI
  • terapeuta integracji odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
  • terapeuta integracji bilateralnej
  • terapeuta ręki
  • nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Szkolenia dodatkowe:

  • Integracja odruchów wzrokowo – słuchowych MNRI
  • Archetypy rozwoju ruchowego MNRI
  • Repatterning odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
  • Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.
  • Zarządzanie emocjami
  • Zintegrowane techniki diagnostyczno – terapeutyczne w rehabilitacji dzieci
  • MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji (poziom I)
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Wspieranie twórczej aktywności dziecka w aspekcie zabaw
    muzyczno – ruchowych, werbalnych i plastycznych
  • Metoda VIT w pracy z dzieckiem nadpobudliwym
  • Dziecko z zespołem ADHD – diagnoza, terapia
  • Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję T. Gordona
  • Metody terapii ruchowej
  • Stymulacja rozwoju percepcyjno – motorycznego
  • Kinesiotaping
  • Diagnoza funkcjonalna Profil Psychoedukacyjny PEP-R
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Kurs kwalifikacyjny „Zarządzanie w oświacie”
Pedagog Magdalena Cisoń w gabinecie z dzieckiem.
  • pedagog specjalny
  • logopeda
  • terapeuta ręki
  • trener Treningu Umiejętności Społecznych
  • terapeuta wybiórczości pokarmowej
  • nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną

Szkolenia dodatkowe:

  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupową dzieci że spektrum autyzmu
  • Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu
  • Picture Exchange Communication System – PECS
  • Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”
  • Szkolenie „Program świadomości ciała, kontekst i komunikacja -wprowadzenie metody Knillów”
  • Szkolenie „Wspieranie rozwoju dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego”
  • Warsztaty taneczno – muzyczne „Wiosenne dźwięki” z wykorzystaniem metody B.Strauss
  • Szkolenie „Ruch, rytm, radość” – zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki
  • Szkolenie „Diagnostyka zaburzeń rozwoju psychofizycznego dzieci. Profilaktyka i terapia”\
  • Szkolenie „Profilaktyka uzależnień w kształceniu zintegrowanym”
  • Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dziecka przez sztukę”
  • Szkolenie „Jak pomóc dziecku osiągnąć sukces w szkole”
Pedagog Elżbieta Garbowska Kuboń w gabinecie z dzieckiem.
  • pedagog rewalidacyjny
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • terapeuta ręki
  • terapeuta AAC
  • trener Treningu Umiejętności Społecznych
  • nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs I, II i III stopnia integracji sensorycznej:
    – „Neurobiologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
    – „Diagnoza i terapia integracji sensorycznej”
    – „Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.”
    – „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym”
    – „Terapia ręki”
  • Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”
  • Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi” (terapia behawioralna)
  • Szkolenie „Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z głęboką wieloraką niepełnosprawnością”
  • Cykl szkoleń – Metoda Krakowska
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System – PECS”
  • Szkolenie PECS „Nauczanie 9 krytycznych umiejętności
    porozumiewania się ”
  • Szkolenie „MAKATON – program rozwoju komunikacji”
  • Kurs „Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej
    szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji.
    Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u osób ze złożonymi
    potrzebami komunikacji – Blok I, II, III”.
  • Kurs „Niewerbalne metody terapii dzieci z obniżoną
    sprawnością intelektualną”
  • Szkolenia z zakresu komunikacji wspomagającej i
    alternatywnej („Strategie wizualne w AAC”, „Czytanie
    uczestniczące”, „Książka do porozumiewania się – pomoc
    osobista”, „ Modelowanie w AAC”, „Nie mówi, a czyta i pisze.
    Wczesna nauka czytania i pisania. AAC”, „Wyższe technologie
    w AAC”, „Wyższe technologie w AAC”)
  • Szkolenie „Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa”
  • Szkolenia w zakresie diagnozy i terapii dzieci autystycznych
  • Cykl szkoleń – metoda Numicon.
  • Szkolenie „Obsługa i wykorzystanie programu Boardmaker oraz programu Speaking Dynamically Pro”
  • Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
  • Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia dziecka”
Logopeda Agnieszka Gryksa Lewandowska w gabinecie.
  • oligofrenopedagog
  • surdopedagog
  • logopeda
  • neurologopeda

Szkolenia dodatkowe:

  • Szkolenie „Integracja odruchów twarzy” wg metody dr Swietłany
    Masgutowej
  • Szkolenie „MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji”
  • Warsztaty metodyczne języka migowego – 1 stopień
  • Warsztaty neurologopedyczne:
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji
    oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem
    mowy
  • Wczesne zaburzenia funkcji oralnych/ pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego)
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP– R. Diagnoza funkcjonowania dziecka z zaburzeniami rozwoju”
  • Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem Część I i II”
  • Kurs bazowy (3- modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
  • Kurs „Terapia ręki I i II stopnia”
  • Szkolenie „Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii, kinesiotaping w logopedii”
  • Szkolenie „Skuteczne metody pracy w seplenieniu bocznym”
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia”
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty jąkania”
  • Szkolenie „SMURF – strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów”
Psycholog Anna Koś w gabinecie.
  • psycholog
  • arteterapeuta
  • socjoterapeuta

Szkolenia dodatkowe:

  • Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Metody i strategie terapeutyczne w mutyźmie wybiórczym”
  • Szkolenie „Zaburzenia koncentracji uwagi – przyczyny, postępowanie, terapia”
  • Szkolenie „Rozwój emocjonalny dzieci”
  • Szkolenie „Wysoko wrażliwe dziecko”
mgr-Ewa-Łos
  • nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
  • oligofrenopedagog
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • specjalista edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu
  • terapeuta ręki
  • trener sensoplastyki

Szkolenia dodatkowe:

  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Fizjoterapeutka Barbara Michałowska w gabinecie z dzieckiem.
  • fizjoterapeuta
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta integracji sensorycznej Ayres SIAT®

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs PNF podstawowy
  • Kurs „Medical Taping Concept”
  • Szkolenie „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia”
  • Szkolenie „The Test of Infant Motor Performance From Research of Practice”
  • Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
  • Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP – R. Diagnoza Funkcjonalna Dziecka z Zaburzeniami Rozwoju”
  • Szkolenie „Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych – MNRI®”
  • Kurs „Anatomy Trains Structures and Function”
Pedagog Katarzyna Pytel w gabinecie z dzieckiem.
  • nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • tyflopedagog
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • specjalista edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • terapeuta ręki
  • trener Treningu Umiejętności Społecznych
  • trener sensoplastyki

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami  autystycznymi”
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Wstęp do Sensoplastyki”
  • Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
  • Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
  • Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”
  • Szkolenie „Profil Psychoedukacyjnyn PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
mgr Anna Romanowicz
  • psycholog
  • surdopedagog
  • terapeuta EEG Biofeedback
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • specjalista edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu

Szkolenia dodatkowe:

  • Studia podyplomowe „Integracja Sensoryczna”
  • Studia podyplomowe „Edukacja i wspomaganie dziecka z autyzmem i Zespołem Aspergera”
  • Język Migowy – I stopień
  • Kurs e-learningowy „Edukacja psychodietetyczna w szkole i przedszkolu”
  • Kurs e-learningowy „Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole i placówce oświatowej”
  • Kurs e-learningowy „Przeciwdziałanie wyuczonej bezradności u dzieci i młodzieży”
  • Szkolenie „Wykorzystywanie seksualne dzieci – wstępna diagnoza oraz interwencja prawna i psychologiczna na rzecz dziecka wykorzystywanego seksualnie i jego rodziny”
Logopeda Dorota Ryba w gabinecie z dzieckiem.
  • pedagog
  • oligofrenopedagog
  • neurologopeda
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • trener Treningu Umiejętności Społecznych

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia dziecka”
  • Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
  • Kurs pedagogiki Marii Montessori
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Trening słuchowy i jego skuteczność w terapii dzieci z autyzmem i nie tylko”
  • Szkolenie „Usprawnianie myślenia osób z niepełnosprawnością intelektualną”
  • Warsztaty szkoleniowe „Terapia osób autystycznych”
  • Szkolenie dotyczące zagadnień jąkania „Słyszę”
  • Warsztaty „Wczesna interwencja logopedyczna”
  • Kurs „Niewerbalne metody terapii dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną”
  • Szkolenie „Komunikacja wspomagająca kluczem do edukacji dzieci niemówiących”
  • Warsztaty „Dzieci z zespołem ADHD”
  • Szkolenie „Zastosowanie Wideotreningu Komunikacji w pracy z dziećmi z niedokształceniem mowy o typie afazji”
  • Szkolenie w zakresie prowadzenia badań przesiewowych słuchu, wzroku i mowy za pomocą programów multimedialnych „Słyszę”, „Widzę”, „Mówię”.
  • Szkolenie „Jak pracować z dzieckiem z głęboką, wieloraką niepełnosprawnością”
  • Szkolenie „MAKATON – program rozwoju komunikacji (poziom I)
  • Kurs „Integracja odruchów Twarzy” według metody Swietłany Masgutowej
  • Warsztaty neurologopedyczne
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Wczesne zaburzenia funkcji oralnych/ pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego)
  • Warsztaty „Radzenie sobie z agresywnymi i autoagresywnymi zachowaniami pacjentów”
  • Warsztaty „Elastyczny, terapeutyczny TAPING w przypadku nadmiernego ślinienia. Taśma S: nowe narzędzie służące do kontroli motoryki sfery oralnej”
  • Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP – R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami w rozwoju”
  • Szkolenie „Przepisy dotyczące wczesnej interwencji
Fizjoterapeuta Grzegorz Sobczak w gabinecie z dzieckiem.
  • fizjoterapeuta
  • terapeuta neurorozwojowy NDT-Bobath Basic

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs I stopnia z zakresu integracji sensorycznej: „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia neurorozwojowa niemowląt i dzieci z zaburzeniami neurologicznymi”
  • Szkolenie „Specyfika usprawniania dzieci z różnymi formami hipotonii posturalnej, ze szczególnym uwzględnieniem niespastycznych postaci mózgowego porażenia oraz zespołu Downa”
  • Szkolenie „Trójpłaszczyznowa korekcja skolioz metodą Lehnert Schroth”
  • Szkolenie „Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne” 
  • Szkolenie „Badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu barkowego”
  • Kurs „Kinesiotaping” (KT1, KT2)
  • Kurs poświęcony dzieciom ze skoliozą oraz wadami postawy
  • pedagog specjalny
  • nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • terapeuta ręki
  • trener treningu umiejętności społecznych
  • terapeuta behawioralny

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs podstawowy I stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne- Metoda Ruchu Rozwijającego.
  • Kurs doskonalący METODA DOBREGO STARTU – część praktyczna
  • Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
  • Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenie „Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym”
  • Szkolenie „Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dziecka w wieku przedszkolnym”
  • Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
  • Szkolenie „Wiosenno – letnie spotkanie z muzyką”
  • Szkolenie „Propozycje zabaw ruchowych i integracyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej inspirowane pedagogiką zabawy”
  • Warsztaty „Ruch, rytm, radość- zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki”
  • Szkolenie „Logorytmika- ruch słuch słowo”
Pedagog Edyta Zaręba w gabinecie z dzieckiem.
  • nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną
  • oligofrenopedagog
  • terapeuta ręki
  • specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
  • terapeuta behawioralny
  • trener treningu umiejętności społecznych (TUS)
  • trener sensoplastyki

Szkolenia dodatkowe:

  • Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”
  • Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”
  • Szkolenia „Metoda Porannego Kręgu – polisensoryczna forma stymulacji dziecka młodszego i wczesnoszkolnego wg pór roku I 0 i II 0
  • Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”
  • Szkolenie „Program Kontakt i Komunikacja – Metoda Knillów I i II część
  • Kurs „;Metoda Dobrego Startu” (sesja praktyczna)