 |
lic. Renata Płachta
nauczyciel wychowania przedszkolnego
szkolenia dodatkowe:
- Propozycje zabaw ruchowych i integracyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej inspirowane pedagogiką zabawy.
- „Edukacja włączająca” – diagnoza pedagogiczna dziecka 6-letniego.
- Wesołe tańce i zabawy z dziećmi w edukacji przedszkolnej.
- Szkolenie - Bajka i baśń terapeutyczna dla przedszkolaków i dzieci małych.
- Seminarium „Teatrzyk Kamishibai”.
- Metody i formy pracy oraz warsztat biblioterapeu
- Szkolenie – „Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym w opracowaniu metody E. Gruszczyk-Kolczyńskiej”.
- Warsztaty metodyczne „Papierowe czary” – zabawy ruchowe z zastosowaniem różnorodnych form papieru.
- Warsztaty „Cztery pory przedszkolaka”.
|
|
mgr Małgorzata Kostecka
nauczyciel wychowania przedszkolnego
pedagog specjalny
oligofrenopedagog
terapeuta ręki
specjalista kinezjologii edukacyjnej
terapeuta integracji sensorycznej PSTIS
szkolenia dodatkowe:
- Kurs „Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej PSTIS” I0 i II0.
- Kurs „Kinezjologia Edukacyjna” I0 i II0.
- Kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne” I0.
- Szkolenie „Dieta sensoryczna jako środek zaradczy w zaburzeniach modulacji- metody wyciszające, technika szczotkowania”.
- Szkolenie „Terapia Behawioralna w teorii i praktyce”.
- Szkolenie „Opieka nad dzieckiem z cukrzycą”.
- Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.
- Szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci autystycznych”.
- Szkolenie „MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji”.
- Szkolenie „Profil psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
|
 |
|
 |
mgr Magdalena Cisoń
pedagog specjalny
logopeda
terapeuta ręki
trener Treningu Umiejętności Społecznych
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną
szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”.
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu.
- Szkolenie „Program świadomości ciała, kontekst i komunikacja – wprowadzenie metody Knillów”.
- Szkolenie „Wspieranie rozwoju dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego”.
- Warsztaty taneczno – muzyczne „Wiosenne dźwięki” z wykorzystaniem metody B.Strauss.
- Szkolenie „Ruch, rytm, radość” – zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki.
- Szkolenie „Diagnostyka zaburzeń rozwoju psychofizycznego dzieci. Profilaktyka i terapia”.
- Szkolenie „Profilaktyka uzależnień w kształceniu zintegrowanym”.
- Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dziecka przez sztukę”.
- Szkolenie „Jak pomóc dziecku osiągnąć sukces w szkole”.
|
|
mgr Klaudia Burzawa-Gulik
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
oligofrenopedagog
specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- Szkolenie „Arteterapia w pracy nauczyciela” .
- Szkolenie „Komunikacja i rozwój poprzez ruch. Zastosowanie metody Marianny i Christophera Knillów w pracy z dziećmi i młodzieżą".
- Szkolenie „Ruch, rytm, radość" - zabawy umuzykalniające w przedszkolu oraz w szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania.
- Szkolenie „Wspomaganie rozwoju grafomotoryki u dzieci w wieku przedszkolnym".
- Szkolenie „Zastosowanie Plastykoterapii w terapii zajęciowej - plastyka naszym sprzymierzeńcem w rozwoju i terapii dzieci, młodzieży, a także osób z niepełnosprawnością intelektualną. Warsztaty twórczych i praktycznych rozwiązań".
- Szkolenie „Terapia przez zabawę".
- Szkolenie „Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną".
- Animator Czasu Wolnego Dzieci i Dorosłych.
- Szkolenie „Przedszkolne ABC programowania – całościowy rozwój dziecka a nowoczesne rozwiązania”.
- Szkolenie „Piosenka i ruch” – EDUMUZ.
|
 |
|

|
mgr Kinga Klimowska
nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną i z nauczaniem początkowym języka angielskiego
szkolenia dodatkowe:
- Roczny English Language Course.
- First Certificate in English.
|
|
mgr Karolina Barańska
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
oligofrenopedagog
terapeuta integracji sensorycznej
szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Tworzenie choreografii dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”.
- Konferencja „Uwolnij Swój Geniusz” w ramach projektu „COACHING W SŁUŻBIE OŚWIATY”.
- Szkolenie „Logopedia w krainie zabaw”.
- Warsztaty „Matematyka na wesoło” – zabawy i gry dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Warsztaty „Wiosenne Dźwięki”.
- Warsztaty „Chusta animacyjna w roli głównej – prezentacja zabaw ruchowych z użyciem chusty animacyjnej KLANZA”.
- Warsztaty „EUREKA! ODKRYWAMY ŚWIAT WOKÓŁ NAS”.
- Szkolenie „Matematyka pod lupą – proste sposoby na niełatwe działania”.
- Seminarium „Zmiany w podstawie programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym”.
|

|
|
 |
mgr Katarzyna Pytel
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
specjalista edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
terapeuta ręki
trener Treningu Umiejętności Społecznych
trener sensoplastyki
szkolenia dodatkowe:
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
- Szkolenie „Wstęp do Sensoplastyki”.
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”.
- Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”.
- Szkolenie „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”.
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjnyn PEP-R.Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- Pierwsza pomoc.
- Wiosenne dźwięki cz. I – warsztaty.
- Pierwsze kroki z carvingiem – Warsztaty.
- Rodzice – współpraca bieżąca, mediacje i trudne rozmowy.
- Instrumenty perkusyjne w edukacji muzycznej.
- „ E-kantorek” nauczyciela – czyli przydatne aplikacje do planowania i organizowania pracy dla nauczyciela.
- Rozwój psychopedagogiczny i poznawczy dzieci w świetle nowej podstawy programowej.
- Animator tańca w przedszkolu i szkole.
|
|
mgr Beata Kapusta
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
oligofrenopedagog
terapeuta ręki
szkolenia dodatkowe:
- Ruch, rytm, radość – zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki.
- Gry i zabawy rozwijające przedsiębiorczość i umiejętności matematyczne dzieci w przedszkolu.
- Przedszkolne ABC programowania – całościowy rozwój dziecka, a nowoczesne rozwiązania.
- Zabawy sensoryczne dla najmłodszych.
- Warsztaty „EUREKA! ODKRYWAMY ŚWIAT WOKÓŁ NAS”.
- „Eksperymentuj z nami! Pomysły na eksperymenty na każdy dzień”.
- „ Wesołe zabawy i tańce dla najmłodszych”. Aktywne słuchanie muzyki według Batti Strauss”.
- Zabawy ułatwiające wzajemne poznanie i integrujące grupę” – tańce do utworów zespołu ABBA.
- „ Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym w oparciu o metodę prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej”.
- „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”.
- „ Bajka i baśń terapeutyczna dla przedszkolaków i dzieci młodszych”.
- „Czarujące kule śnieżne” – warsztaty plastyczne.
|
 |
|
 |
mgr Beata Ścieńska
nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
pedagog specjalny
terapeuta ręki
trener Treningu Umiejętności Społecznych
szkolenia dodatkowe:
- Kurs podstawowy I stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne- Metoda Ruchu Rozwijającego.
- Kurs doskonalący METODA DOBREGO STARTU - część praktyczna.
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi”.
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
- Szkolenie „Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym”.
- Szkolenie „Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dziecka w wieku przedszkolnym”.
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”.
- Szkolenie „Wiosenno – letnie spotkanie z muzyką”.
- Szkolenie „Propozycje zabaw ruchowych i integracyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej inspirowane pedagogiką zabawy”.
- Warsztaty „Ruch, rytm, radość- zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki”.
|
|
mgr Edyta Zaręba
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną
specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
oligofrenopedagog
terapeuta ręki
szkolenia dodatkowe:
- „Szkoła dla wszystkich czyli jak wspierać uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”.
- „Ogarnąć chaos” praca z dzieckiem nadpobudliwym.
- „Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego co trudne”.
- „MAKATON Program Rozwoju Komunikacji PRKM”.
- „Program Świadomość ciała, kontakt i komunikacja –wprowadzenie do metody Knillów”.
- „Program Kontakt i komunikacja – wprowadzanie do metody Knillów” część 2.
- „Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy”.
- „Diagnoza i Terapia Ręki – szkolenie I i II stopnia.
- „Metoda Porannego Kręgu” – wielopłaszczyznowa forma stymulacji dziecka młodszego. Wprowadzenie do Metody.
- „Metoda Porannego Kręgu” – polisensoryczna forma stymulacji dziecka młodszego i wczesnoszkolnego wg pór roku. Stopień 2 – Tworzenie własnych scenariuszy i prowadzenie zajęć z dziećmi.
- „Metoda Dobrego Startu” – sesja praktyczna.
- „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”.
- „Stosowana analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu” – Kurs III stopniowy.
- „Ruch, rytm, radość” – zabawy umuzykalniające w przedszkolu i szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki.
- „Picture Exchange Communication System” – Poziom 1 PECS.
- Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy udzielanej dzieciom.
- „Sztuka uczenia dziecka, jako strategia oparta na wzorach aktywności mózgu”.
- „Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej”.
- „Dokumentacja i realizacja wymagań podstawy programowej w 15 obszarach umiejętności”2012 r.
- „humanistyczne podejście do założeń programowych oparte na indywidualizacji”.
- „Propozycje zabaw ruchowych i integracyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej inspirowane pedagogiką zabawy” Część II.
- „Edukacja włączająca – Diagnoza pedagogiczna dziecka 6-letniego”.
- „Logopedyczna bajka terapeutyczna – wsparcie rozwoju językowego i emocjonalnego dziecka”.
- „wspieranie rozwoju dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego” 2015 r.
- „Techniki plastyczne inspirujące działalność plastyczną dzieci”.
- „Wspieranie twórczej aktywności dziecka w aspekcie zabaw muzyczno – ruchowych, werbalnych i plastycznych”.
- „Aktywizujące metody i techniki w edukacji elementarnej”.
- „Cztery pory roku – zastosowanie zabaw muzyczno – rytmicznych o tematyce przyrodniczej”.
- „Edukacja komunikacyjna” dla nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
- „Poznajemy nasze przedszkole” warsztaty metodyczne Muzyczna Akademia Przedszkolaka cz. I.
- „Zimowe nastroje” warsztaty metodyczne Muzyczna akademia Przedszkolaka cz. II.
- „Szkoła pięciolatka. Wspieranie rozwoju dziecka pięcioletniego”.
- „Zabawy i tańce na różne okazje”.
- „Papierowe czary – zabawy ruchowe z zastosowaniem różnorodnych form papieru”.
- Warsztaty lalkarskie” – metody wykonywania szmacianych lalek.
- Szkolenie – Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu.
|
 |
|
 |
mgr Dorota Banach
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną i z logopedią oligofrenopedagog
szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie - Przedszkolne ABC programowania – całościowy rozwój dziecka a nowoczesne rozwiązania.
- Szkolenie z Programu Rozwoju Poznawczego „ Klucz do uczenia się” w zakresie modułu „MATEMATYKA 1”.
- Szkolenie z Programu Rozwoju Poznawczego „ Klucz do uczenia się” w zakresie modułu „OD BAZGRANIA DO PISANIA”.
- „Ruch, rytm, radość” – zabawy umuzykalniające w przedszkolu oraz szkole podstawowej z praktycznym wykorzystaniem metody aktywnego słuchania muzyki.
- Warsztaty „Doskonalenie działań wychowawczych do potrzeb i możliwości uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”.
- Regionalna Konferencja Naukowo- Szkoleniowa – „ Spektrum autyzmu – spektrum terapii. Całościowe podejście terapeutyczne do całościowych zaburzeń rozwoju”.
- Szkolenie - Praca z dzieckiem trudnym pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
|
|
mgr Elżbieta Garbowska – Kuboń
pedagog rewalidacyjny
specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
terapeuta integracji sensorycznej
specjalista terapii pedagogicznej
terapeuta ręki
terapeuta AAC
trener Treningu Umiejętności Społecznych
nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
szkolenia dodatkowe:
- Kurs I, II i III stopnia integracji sensorycznej:
- „Neurobiologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”.
- „Diagnoza i terapia integracji sensorycznej”.
- „Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju.
- „Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.”.
- „Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym”.
- „Terapia ręki” .
- Trening umiejętności społecznych – TUS.
- Kurs I, II i III stopnia „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi” (terapia behawioralna).
- Szkolenie „Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z głęboką wieloraką niepełnosprawnością”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System - PECS”.
- Szkolenie PECS „Nauczanie 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się ”.
- Szkolenie „MAKATON – program rozwoju komunikacji”.
- Kurs „Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji.
- Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji - Blok I, II, III”.
- Kurs „Niewerbalne metody terapii dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną”.
- Szkolenie „Obsługa i wykorzystanie programu Boardmaker oraz programu Speaking Dynamically Pro”.
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju” .
- Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia dziecka”.
- Szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci autystycznych”.
- Szkolenie „Dziecko nadpobudliwe psychoruchowo w przedszkolu”.
- Warsztaty „Dzieci z zespołem ADHD”.
|

|
|
 |
mgr Agnieszka Gryksa-Lewandowska
oligofrenopedagog
surdopedagog
logopeda
neurologopeda
szkolenia dodatkowe:
- Szkolenie „Integracja odruchów twarzy” wg metody dr Swietłany Masgutowej.
- Szkolenie „MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji”.
- Warsztaty metodyczne języka migowego – 1 stopień.
- Warsztaty neurologopedyczne:
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy.
- Wczesne zaburzenia funkcji oralnych/ pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego).
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP– R. Diagnoza funkcjonowania dziecka z zaburzeniami rozwoju”
- .
- Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem Część I i II”.
|
|
mgr Barbara Michałowska
fizjoterapeuta
oligofrenopedagog
terapeuta integracji sensorycznej Ayres SIAT®
szkolenia dodatkowe:
- Kurs PNF podstawowy.
- Kurs „Medical Taping Concept”.
- Szkolenie „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa – pierwszy, drugi i trzeci rok życia”.
- Szkolenie „The Test of Infant Motor Performance From Research of Practice”.
- Szkolenie „Niedyrektywne formy terapii dziecka z autyzmem”.
- Szkolenie „Profil Psychoedukacyjny PEP – R. Diagnoza Funkcjonalna Dziecka z Zaburzeniami Rozwoju”.
- Szkolenie „Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych - MNRI®”.
|
 |
|
 |
mgr Anna Bardel
nauczyciel zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
oligofrenopedagog
fizjoterapeuta
terapeuta ręki
terapeuta integracji sensorycznej I˚i II˚
specjalista wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju
dziecka (pedagogika lecznicza M. Montessori)
terapeuta neurorozwojowy NDT – Bobath
szkolenia dodatkowe:
- Kurs I i II stopnia z zakresu integracji sensorycznej: „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”, „Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej”.
- Kurs podstawowy i rozszerzony Kinesiotaping.
- Kurs „Terapia ręki u dzieci z problemami neurologicznymi” dla terapeutów NDT- Bobath.
- Terapia ręki w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
- Terapia tkanek miękkich w pediatrii.
- Specjalistyczne techniki korekcyjno – kompensacyjne w leczeniu i profilaktyce wad postawy ciała.
- Kurs podstawowy i rozwijający Thera – Band Academy: „Terapia z dziećmi, korekcja wad postawy”.
- Międzynarodowe Studium Podyplomowe w zakresie pedagogiki Montessori oraz pedagogiki leczniczej Montessori.
- Warsztaty „Terapia Neurobiologiczna” .
- Warsztaty „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”.
- Warsztaty „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania”.
- Warsztaty „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) .
- Warsztaty „Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych”.
- Warsztaty „Rozwój i stymulacja rozwoju dziecka w pierwszym roku życia”.
- Warsztaty „Ewaluacja zaburzeń rozwojowych ( przyczyny kliniczne i strategie terapeutyczne)”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System – Poziom 1”.
- Szkolenie “Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- Szkolenie z zakresu Programu Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się”.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
- Konferencja „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w wieku 1 – 4”.
- Konferencja „Spektrum autyzmu – spektrum terapii. Całościowe podejście terapeutyczne do całościowych zaburzeń rozwoju”.
- Konferencja „Pomiędzy ideą a rzeczywistością – towarzyszenie rodzinie z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju zgodnie z koncepcja ICF”.
- Warsztaty „Praca z dziećmi z wadą słuchu”.
- Szkolenie „Logopedia w krainie zabawy”.
- Szkolenie „Nowoczesne metody pracy – metody aktywizujące w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej”.
- Warsztaty „Zabawa w przedszkolu – sposoby na kształtowanie i rozwijanie umiejętności dzieci”.
- Warsztaty „Pomysł na zajęcia – czyli o sztuce przygotowania i planowania inspirujących zajęć przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Praktyczne pomysły zajęć z wykorzystaniem metody W. Sherborne i nie tylko…”.
- Warsztaty „Zabawy rozwijające ekspresję ruchową i aktorską dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”.
- Warsztaty „Bajka i baśń terapeutyczna dla przedszkolaków i dzieci młodszych”.
- Warsztaty „Teatrzyk kamishibai”.
- Warsztaty „Zarządzanie emocjami”.
- Szkolenie „Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej”.
- Szkolenie „Przedszkolne ABC programowania – całościowy rozwój dziecka a nowoczesne rozwiązania”.
|
|
mgr Mariola Bogacka-Brodzińska
fizjoterapeuta
nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
oligofrenopedagog
terapeuta integracji sensorycznej
terapeuta neurotaktylny MNRI
terapeuta neurostrukturalny MNRI
terapeuta integracji odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI
terapeuta ręki
szkolenia dodatkowe:
- Integracja odruchów wzrokowo – słuchowych MNRI.
- Archetypy rozwoju ruchowego MNRI.
- Repatterning odruchów dynamicznych i posturalnych MNRI.
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Diagnoza i terapia dziecka 0-36 m.ż.
- Zarządzanie emocjami.
- Zintegrowane techniki diagnostyczno – terapeutyczne w rehabilitacji dzieci.
- MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji (poziom I).
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
- Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Wspieranie twórczej aktywności dziecka w aspekcie zabaw muzyczno – ruchowych, werbalnych i plastycznych.
- Metoda VIT w pracy z dzieckiem nadpobudliwym.
- Dziecko z zespołem ADHD – diagnoza, terapia.
- Szkoła dla rodziców i wychowawców w oparciu o koncepcję T. Gordona.
- Metody terapii ruchowej.
- Stymulacja rozwoju percepcyjno – motorycznego.
- Kinesiotaping.
- Diagnoza funkcjonalna Profil Psychoedukacyjny PEP-R.
- Szkolenie „Picture Exchange Communication System PECS”.
|
 |
|
 |
lic. Maria Banowicz
nauczyciel języka angielskiego
filologia angielska z językiem rosyjskim
szkolenia dodatkowe:
- Angielski przez zabawę – metoda TPR (Total physical response) – reagowanie całym ciałem.
|
|
mgr Ewa Łos
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
oligofrenopedagog
szkolenia dodatkowe:
- Integracja sensoryczna dla nauczycieli i osób pracujących z dziećmi.
- Aktywne słuchanie muzyki według Batii Strauss.
- Szkolenie „ Animator zabaw dziecięcych”.
- Warsztaty „ Eksperymenty – nauka czy magia”.
- Warsztaty „ Gry i zabawy ruchowe”.
- Warsztaty „ W co się bawić z dziećmi?”.
- Szkolenie „ Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych?”.
- Szkolenie „ Jak utrzymać fascynację dziecka w czasie grupowych zajęć muzycznych?”.
|
 |